من منم

کدومش منم؟

اگه نگی الهی غذای ظهرت بسوزه.

یا این که یارانه تون قطع بشه.

یابه قول بهار اینترنتدون که جونت بهش وابسته است قطع بشه.

پس نظر بده

1



نظرات شما عزیزان:

izabella_lovely
ساعت17:47---14 فروردين 1392
mehraboon
پاسخ: ممنونم همچنین


گلبرگ شیشه ای
ساعت2:59---4 فروردين 1392
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``


amirmohamad
ساعت0:23---3 فروردين 1392
سلام وبت باحال بودیعنی همین جور الکی به دلم نشست به ما هم سربزن اگه خواستی لینک کن خبر بده لینکت کنم راستی عیدت مبارک پاسخ: ممنونم ....

هومن
ساعت23:43---2 فروردين 1392
1
پاسخ: چقد ویران کننده ممنونم نظر گذاشتی.....


تینا
ساعت10:09---1 فروردين 1392
مهربون و شیرین



سلام گلم..وب بسیار زیبایی داری و به قول خودت بی برو برگشت دوست داشتم و چون دوست داشتم لینکت کردم دوست داشتی لینک

نوروزت مبارک پاسخ: ممنونم جیجیرم نظر لطفته


ali
ساعت23:50---30 اسفند 1391
be nazare man nadide shoma bayad.0



1,3,7,8,9,11
پاسخ:هه


ali
ساعت23:44---30 اسفند 1391
salam vebe toopi dari mersi oomadi nazar dadi va linkamam kardi.manam linkidamet پاسخ: خواهش میکنم وظیفم بود ممنونم لینکم کرئی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 اسفند 1398برچسب:,

] [ 17:2 ] [ لیلی ]

[ ]